skillade? not

har varit en okej dag dag i skolan och har väl inte dirket någon kommentar på dagen men än att de gick så där med att lödda med antonia på tekniken xd vi faila typ totalt och vet nt hur många gånger hon råka bränna sig men glad att ja nt gjorde i alla fall. Och sedan till lunch blev det köp av två birkabullar men alla vill ju ha så slutade med att ja typ bara hade en kvar till mig själv.
Efter cirka 6 h skola så kom jag äntligen hem till mitt härliga hem. Jag slängde mig direkt i vår fottölj med utfällbart stöd för benen och svepte min gosiga filt runt om mig,tände ett ljus och fick ett samtal av ni vet vem. or not. samtidigt som ja surfade runder lite på internet.
Har nu precis ätit och ska snart ta mig en varm dusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!