when nothing goes right... go left

har knappt sovit något natten från igår till idag. Har varit varm och sedan ena stunden kall osv. När ja väl vaknade upp vid 8 tiden så mådde jag inte alls bra så fick ringa min prao och skola för att sjukanmäla mig så jag kunde stanna hemma och vila. Dagen har nu snabbt gått förbi och ja mår minst lika dåligt fortfarande.
Men får väl fortsätta min kväll med att vila och glo lite tv.


Sometimes we put up walls. Not to keep people out, but to see who cares enough to knock them down


Kommentarer
Postat av: Sandraa

Absolut, säg till när du har länkat mig :)

2011-11-08 @ 12:38:18
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!