en av höstens stressiga dagar

Idag blir en fullspäckad dag då jag både ska hinna vara i  skolan från 8 till 3 sen vänta på bussen för att åka hem och byta om samt packa om väskan och tömma den med skolböcker så att ja får plats med mina träningssaker. Eftersom det blir en runda träning på gymmet.
När jag väl tränat blir de hem och duscha samt göra ve mig inför gästerna som kommer vid 18.30 för att fira min bror, med mig o resten av familjen eftersom han trots allt blir 19.
sen blir det väl att umgås med folket och äta gott. Men ja drar sedan där efter även vidare till en vän och avslutar antagligen kvällen genom att ligga utmattad i min varma goa säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!