En dag i skolan

Blev en tidig uppstigning imorse redan vid 06.15, gjorde sedan i ve mig och gick mot bussen i det kalla och mörka morgonvädret. Som tur var så tog den inte lång tid innan bussen kom och fick sen även en plats på bussen att att placera min röv på, Haha inte ofta det händer halv 8 på morgonen jag brukar alltid få stå men idag hade jag tur.
Klockan 8 satt jag på mentorstid och pluggade lite inför matten som jag skulle ha lektionen efter. Innan lunch tid gick vi mot simhallen och jag som inte var med fick sitta som en febrig person och kolla på eftersom det var 29 grader på badhuset.
Sen hade vi lunch som smacka skit och där efter lade jag bara i soffan och typ sov samt väntade på att nästa lektion skulle börja då vi hade no. Har nu precis suttit på bussen hem och hade innan de en lektion med engelska som var ganska chill förutom en sak.

Ska nu sätta mig och skriva lite på min uppsats om egen lektion som ska vara inlämnad om en vecka. lika bra att börja redan nu.




Kommentarer
Postat av: marie

Det är duktig som jobbar med skolarbete fast det är fredag kväll krammmm

2011-10-21 @ 18:43:36
Postat av: Frederika

Fin bild

2011-10-21 @ 23:45:57
URL: http://friickii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!