Mätt och belåten

Sitter nu mätt och belåten på min matta bredvid sängen samtidigt som jag väntar på att mobilen ska laddas klart.
Jag har haft en relativt bra dag, inget har varit dåligt och inget för bra heller. Men trött är jag i mina ögon och bara längtar tills det är helg så jag äntligen kan få sova ut från den förra helgen som var.
Snart lämnar föräldrarna huset och jag ska väl gå ut en runda och ta lite frisk luft innan mörkret drar in över lilla helsingborg. Bör egentligen träna idag men har absolut ingen ork och vilja, men jag får helt enkelt se vad som händer. Är ju trots allt lite plugg som osså bör göras inför morgondagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!