Söndag morgon

Redan klockan 8.30 började jag vakna till imorse men hade inga tankar på att gå upp så har legat och dragit mig lite idag igen tills klockan slagit 11.
Har precis borstat bissarna och ska snart byta om för att sedan gå en runda i det mysiga vädret som vi har idag. Hoppas sen på att mammas kanelbullar ska vara färdig gräddade i ugnen så att vi kan fika lite tsm.
Vad som mer sker under dagen är nt helt spikat förutom att jag måste plugga. Tror även att jag ska träffa en kompis under dagens gång.


Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Härligt! :) Det är bara bra med mig :)

Använder du bloglovin? :)



Ha en bra Söndag.

Kram

2011-10-09 @ 15:41:57
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!