Vintertid

Shit vad dagarna springer förbi, helt sjukt att det bara är några veckor kvar tills det är jul :o.
Man börjar ju märka att det blir kallare och mörkare för varje dag som går och även nu när man ställt tillbaka klockan en timme eftersom det har blivit vintertid igen.

idag vaknade Jag redan vid 11 tiden och såg hur mobilen var total spammad med sms och kände min tvingad till att svara och kunde sedan inte somna om igen. Så det var bara att pallra sig upp för sängen och ner för trapan mot köket för att göra mig själv lite frukost. 

Har nu lagt mig i sängen igen och orkar inte lyfta på röven min igen. Men lär väl bli tvingad till det någon gång men kanske inte just nu.

Shit jag höll på att glömma, idag är det ju min brors 19 års dag :) önskar han en bra dag och grattar han till dem 19 åren han levt på jorden. 

Grattis brodern min !<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!