efter regn kommer sol

Sen jag kom hem från skolan har ja mest gått runt och hostat haha allvarligt jag kan inte sluta. Hostar minst en gång per minut och det är störigt till och med familjen börjar flippa ut på mig nu.
Men har även hunnit äta lite kvällsmat samt tagit en promenad ut i det härliga vädret som uppstod efter att det regnat hela jävla kvällen.
När jag kommit in var det bara att slänga sig framför tv:n och kolla idol ofc, var en skit het kille me o sjöng och då menar ja skit het haha och tror inte jag var den ända som tyckte det. Han hade kroppen,stilen och facet mer än så behöver man inte


bild i repris av mig fotad med min nikon kamera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!