i miss your smile

sitter o pluggar lite glosor nu efter att ha lagat lite fattiga riddare. Men svårt som f*n när ens tankar e fast i dig...
Fattar inte hur saknade kan vara så stor när det bara var ett par dagar sedan vi sågs sist men antar att det blir värre när jag måste vänta två hela veckor för att få känna dina armar omfamna min midja och höra ditt hjärta slå mot mitt bröst igen, veta att du inte vill släppa taget och se dig lee. Höra dina ord viskas i mitt öra medan månen lyser klart på natthimmlen när ett stjärnfall sakta faller ner.



I wait for the last goodbye.. when i know you stay right here with me where you belong


Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Okej! :) Jag har precis vart ute och testat mitt nya objektiv ;) Är allt bra med dig?:)



Kram

2011-09-14 @ 19:36:35
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: Hej allt är bra med mig, själv då kram ::)

2011-09-14 @ 22:32:01
URL: http://lillaemlann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!