Tbx till gymmet

Efter lite kvällsmat blev det en runda upp till gymmet då jag även träffade på filip som precis tränat. Blev sedan träning av rygg,biceps och triceps samt lite springning på 15 min. Kan säga att man känner sig rätt seg när man varit sjuk och inte gymmat på två hela veckor.
Imorgon blir det att gå upp 06.15 för att komma iväg till skolan så att man är framme 8.00. Sen är det mentorstid,matte,idrott,lunch,no och engelska. Snacka om en jobbig fredag som slutar vid tre. Och värre blir det eftersom vi ska ha bip test på idrotten, så lär vara helt död efter de. Men önska mig lycka till :)

Innan jag nu ska sova lite så jag vaknar upp pigg imorgon så ska ja plugga klart på mina engelska glosor, Men vi hörs imorgon igen :), puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!