vakna klockan 6?

ohh jävlar.. att gå upp klockan 6 på en måndag morgon och veta att man nu ska gå upp tidigt i dem 4 kommande dagar osså. Det måste kännas jobbigt.
Och inte nog med att det är tidigt så börjar skoldagen med idrott -.- och man måste ta bussen 07.08 men har ingen aning om jag ska vara med pga min hosta är kanske inte det bästa för min hälsa just nu. Har ju skippat gymmet osså nu några dagar vilket jag ska komma igång med igen nu någon dag denna veckan men inte idag.
Skoldagen varar bara till 14.55 idag så ska nog klara mig igenom den sen får vi se om jag åker hem eller stannar i stan för lär nog vara rätt trött efter denna dagen.


små random bild

Kommentarer
Postat av: Felicia (foto & vardag)

sv: hihi tack! ja det är jag som gjort den :)

kram

2011-09-05 @ 15:08:10
URL: http://brightmoments.blogg.se/
Postat av: Felicia (foto & vardag)

sv: :)

allt bra idag annars?

2011-09-05 @ 15:25:36
URL: http://brightmoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!