In-lines is the shit

har väll haft en så kallad "bloggtorka" dem senaste dagarna och har absolut inte haft något vettigt att skriva om och vet heller inte riktigt om jag har det nu men gör ett inlägg för er skull ändå.
så det blir en liten uppdateringen om dagen och jag alltså varit i skolan idag som vanligt, nog den tråkigaste skoldagen på länge.
Och sen när jag kom hem blev det en god kvällsmat och efter det gick jag ut och åkte rollerblades i cirka en timme. Kan tänka att ni tänker vafan och typ vad barnsligt. Men vare sig det vore barnsligt så är det en sjukt bra träning för både lår,rumpa och rygg. Man bränner också väldigt mycket enligt sidor jag kollat upp. T.ex. säger iform.se att man förbränner cirka 425 kalorier på en halvtimme. Ganska förrvånande eftersom man knappt tänker på att man tränar allls.

så jag säger tummen upp för in-lines




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!