Huvudvärk !

Efter en dag i skolan med massa lekar osv drog jag hem för att vila huvudet lite. Hade fått en riktig huvudvärk så kunde inte göra något annat än att försöka dricka så  mycket vatten som möjligt och ta en pilla för att sedan lägga mig och vila framför tv:n. Kan ärligt säga att ja inte gjort så mycket mer idag mer än käkat,kollat på film och varit ute en runda men de räcker för mig. Behöver verkligen vila upp mig inför sista dagen i skolan för den här veckan för sedan e det äntligen helg!. Men bäst att ja stänger av datorn snart igen så ja inte får mer ont, ni får ha de så bra <3
 
 
bild från idag, sleten o trött efter en veckas skolgång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!