dagarna går

igår var alla nior från skolan lediga så jag passade på att sova länge sedan åkte jag och mamma in och solade på råå. Där efter var jag snäll och hängde med till maxi. På kvällen lyssnade jag på lite musik, snackade med folk och kollade på film samt åt chips o dipp.

Men nu är det en ny dag igen och det regnar utanför mitt fönster så ist för att gå ut o göra något så tog jag mig en varm dusch istället och sitter nu och surfar lite på nätet.
Hoppas sedan på att få spendera kvällen med min pojkvän.


skitig spegel :s


Kommentarer
Postat av: -elina&leila-

Hei! tycker du likadant som oss? vi har skrivit vad vi tycker om dagens bloggare och hur de flesta utnyttjar flera tragiska situationer i deras liv. KRAM!



länk till inlägget hittar du här: http://naaawh.blogg.se/2012/february/tankar-asikter.html

2012-02-19 @ 12:12:22
URL: http://naaawh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!