in your arms

efter skolans slut igår blev jag övervädigad över att det äntligen var helg. Jag åkte hem lämnade min väska och sedan bar det av till solhuset på råå, det är alltid härligt att få lite färg och värme i denna vinteryla.
När jag sedan kom hem tog jag mig en varm lång dusch och smörje in mig i body butter innan det blev en god kvällsmat med familjen som min kära mamma lagat.
Lite senare  på kvällen snabbade jag mig ut för att möta upp min älskade pojkvän som nu varit borta i två veckor, var så skönt att äntligen få vara nära han igen.
Jag spenderade sedan resten av kvällen liggandes i hans famn och glodde tv.


Kommentarer
Postat av: Sessan

tack så mycket, roligt att få testa att fota något annat än vad man brukar.

2012-02-12 @ 13:32:13
URL: http://impalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!