Inte kunnat blogga

är ledsen att det inte blivit något inlägg nu på ett tag men när jag väl försökt så har internet klabbat osv. Men har inte orken just nu o skriva vad som hänt under dem dagarna bloggen inte blivit uppdaterad med kan berätta om vad jag har hittat på idag.
Dagen började med att jag steg upp redan vid klockan 06.00 imorse och sedan begav jag mig av till skolan och hade två lektioner innan det var dax för bip-test, då jag och en vän först gick till oj för att köpa mig lite energi haha alltså energidryck. Men själva testet gick väl okej fast än att ja nt tränat på länge o varit sjuk.
Där efter gick vi tillbaka till skolan för att äta och sedan återstod bara 2 lektioner till.
När klockan slagit tre var skoldagen slut och jag promenerade ner mot donken i blåst för att vänta på en vän som jag skulle på väla med. Blev dock bara en vaniljbulle till fika och sedan en tröja för väldigt bra pris.
men sen fick vi brått hem eftersom jag skulle på släktkalas så vi tog bussen till knutan och sedan hände en sak, kanske berättar imon för orkar nt ta upp den historien nu men där efter kom hennes pappa och körde hem oss.
Tackade sedan för bilresan o sprang in,gjorde ved mig och gick ner till kusinerna och fira dem.

Och nu har ja avslutat kvällen hemma hos min sjuka "j" så har mest tagit hand om honom och tagit det lugnt.


bild i repris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!