workout 16/1

efter att jag kommit hem från skolan i eftermiddags plockade jag fram några bär från frysen,en banan, samt lite yoggi från kylen som jag gjorde en god smoothie av.
Där efter gjorde jag några muffins gjord på kladdkaka smet och smällde in i ugnen, under tiden jag vänta på att dem skulle bli klara så bytade jag om till träningkläder och packade väskan. När jag väl tagit ut muffinsarna och skrivit en gullig lapp till min bror och mamma cyklade jag upp till gymmet och tränade lite armar samt mage. Avslutade sedan passet med jogging på löpabandet i 35 min i hastighet 8 och brände hela 220 kalorier under den tiden.
Väl hemma sen helt utamattad i benen blev det lax och potatis till kvällmat, alltid bra med proteiner efter träning.
Och nu precis har jag tagit mig en varm dusch och gosat ner mig under en filt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!