brist på fantasi

för dåligt att jag inte uppdaterat bloggen nu på flera dagar men antar att det är brist på lust och fantasi men ska snart försöka komma igång med bloggandet som vanligt igen.
Men dagen igår började i alla fall med en hundpromenad med "j" óch hans  hund, jag hade så klart med mina två busar ut osså men det gick väl bra ändå. tog mig sedan en dusch och drog ner till en tjejkompis och snacka lite allmänt som man kan behöva ibland. Senare på kvällen blev det filmkväll med två andra hemma hos en vän. Var väll hemma igen vid tio och avslutade min kväll med datan i knäet.


Men nu är det ny dag igen och har väl inte hunnit göra så mycket idag mer än att jag har tagit ut hundarna på en promenad i regnet och nu precis har jag fikat lite med mamma.


grym bild från i somras


Kommentarer
Postat av: Erika - Mamma Till Tino

Javisst hade jag en bra jul :) både med familj och lite arbete.

hur var din jul?

2012-01-03 @ 17:51:38
URL: http://eeaberg.blogg.se/
Postat av: Julia

-men mig är det sådär, lite orolig för mina mamma bara..

2012-01-03 @ 19:29:22
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!