Bra start på dagen

idag fick jag tillbaka min anökan som jag gjort till gymnasiet och kan glädjas över att jag fick en plats på mitt första val. Efter de tog jag mig en dusch och gick ut med molly en sväng ner till stranden. Var jätte skönt i både luften och i vattnet men ångrar att jag tog så mycket kläder på mig för jag var ju minst lika svettig när jag kom tillbaks hem igen.
kan man starta dagen på ett bättre vis än så här eller?.Nu e de dock bara att vänta och hoppas på att resten av dagen blir lika njutfull som den startat.
 
ni får ha en toppen dag så hörs vi snart igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!