En dag i liv

Nu har ja äntligen kommit igång med träningen igen. Då jag nu inte tränat på länge pga att jag varit sjuk.
Men cyklade upp till gymmet idag tillsammans med min pappa och körde lite rygg,mage och axlar. Där efter blev det tacos till kvällsmat med familjen.
Efter att maten smällt och regnet hade slutat ösa ner så bestämde jag mig för att springa en runda medans solen sakta gick ned. snacka om att jag kommer ha ont i kroppen  imorgon men trots de kanske jag ändå sticker upp och tränar, vem vet. Något som e säkert i alla fall är att jag ska lägga in alla nytvättade kläder som bara läggs på hög utanför mitt rum, snart välter allt så mycket där e. Så får nog fixa det så mamma inte blir sur.
 
Men nu ska jag ringa och säga godnatt till min älskade pojkvän och efter de ska jag gå och lägga mig, puss<3
 
bild från idag. Färgat håret som vissa av er kanske redan vet via fb, kan visa bättre bild imorgon

Kommentarer
Postat av: REBECCA

Hej :) Nu är jag tillbaka efter en lång bloggpaus som du kanske sett. Hoppas du fortfarande följer mig via bloglovin och kika gärna in och kolla på lite nya inlägg och kommentera gärna. KRam Rebecca http://magicstory.blogg.se/

2012-07-31 @ 19:08:48
URL: http://magicstory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!