Kvällspromenad

blev en 50 minuters promenad tillsammans med molly lite tidigare ikväll. Kände mig själv rätt uttråkad och fortfarande kan jag ju ej träna så darför får de bli lite promenader då och då istället. Plus att resten av familjen ligger hemma och är sjuka så något får man väl göra för att hjälpa till. Hoppas dock att jag klarar mig utan att bli smittad då jag redan har hundra andra problem just nu som också innehåller att jag är sjuk på ett annat vis, det ända jag väntar på e en tid hos en läkare som verkar vara så svårt att få. Men men nya tag imorgon och jag hoppas att allt går bättre då. Och nu blir det sängen efter att jag borstat bissarna, puss haj leverpastej!
 
bild från molly och min "lilla" promenad
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!