Stranddag !

Dagen börjar nu lida mot sitt slut och jag ska väl gå och lägga mig snart. Men dagen har varit bra. Och jag har typ legat på stranden hela dagen med hela gänget. Dock blev det inget badande för min del men det blev en massa solande som nu straffat sig. Får se till att ta med solkräm nästa gång. Sen nu på kvällen så har vi grillat och bara myst nere vid stranden tills solen gick ner och efter det drog jag hem. Så här sitter jag och tänkte nu gå in och borsta tänderna innan jag släcker ner och kryper ner till sängs.
 
Hoppas ni haft en bra dag <3

Kommentarer
Postat av: Johan

Fin och bra bild.

Svar: tack :)
rmphotos.blogg.se

2012-07-07 @ 11:58:19
URL: http://soulreggaeochfotboll.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!