myspys dagen lång

hejsan på er folket

hoppas ni haft en bra och trevlig söndag. Själv har jag inte hunnit göra så mycket mer än att ligga o mysa i pojkvännens säng och ätit lite kvällsmat.
Sen har de nt blivit någon träning nu på länge osv så jag tänkte att jag skulle ut o gå en liten kvällspromenad nu innan det blir sängen.

Och innan jag nu glömmer berätta så har jag inte alls färgat mitt hår rött men hade dock gärna velat, istället blev det bara en lite brunare färg.

men ni får ha en fortsatt trevlig kväll, puss haj<3


gammal bild


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag har hållt på med cheerleading sen jag var cirka 10år, har dock tagit pauser något år mellan åt osv :)

2012-06-11 @ 15:36:53
URL: http://typaleix.blogg.se/
Postat av: Sanna ;D

Kvällsprommenader är ju nice! :D

2012-06-12 @ 06:36:23
URL: http://handlingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!