Skola går först?

sorry för att ja inte uppdaterat er med något på den sista tiden men som jag förklarat innan så går alltid skolan i första hand fast att jag önska att det inte var så.  Men har haft as mycket plugg och har helt enkelt inte hunnit skriva något inlägg.

Men nu är det helg och jag kommer vara tbx som vanligt igen och uppdatera er med lite smått o gott :)
så jag har i alla fall nu precis kommit hem efter att ha mött pojkvännen på tågstationen och ska snart göra mig i ordning inför ikväll då det blir att umgås med lite folk.


måste köpa ny keps denna blev pajad någon gång för ett tag sen, e fan ett måste att köpa en ny right? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!