solen står högt på himlen

jaha då var den nya veckan igång och jag kom hem från skolan för cirka 35 minuter sedan. Solen skiner ute men det är dock lite kallt i vinden men bara de att solen står högt på himlen får än på bättre humör och man känner sig mycket piggare.
själv har jag haft en helt okej dag i skolan och har även fått sluta tidigare synd bara att jag hade städ på skolan så var tvungen o göra det osså innan jag stack hem.

Nu har jag precis gjort några bagetter i ugnen som jag ska mumsa i mig sedan ska jag cykla upp till gymmet och träna ett pass.

puss


Kommentarer
Postat av: Jeppe

så jäklans vacker du är älskling! :)

2012-03-05 @ 17:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!