Tisdag

Vid 15.45 var jag hemma efter en lång och seg dag i skolan. Jag var ju som sagt sjuk igår men tvingades till skolan idag så har gått med värsta huvudvärken och en väldigt bekvämlig bränna i halsen -.-. Men jag klarade mig igen hela dagen och det är de som räknas.
Innan jag stack hem fick jag med mig mina betyg och är ändå ganska nöjd men klart att jag kan bättre i vissa ämnen men ibland visar man bara inte vad man egentligen går för eftersom man inte orkar.

Men nu har jag o hela familjen ätit lite kvällsmat som bestod av kycklingfilé, potatis och en sallad av tomat,gurka,sallad,lök och melon som jag tillagade.

Nu blir det chill och kanske lite pluggande, är trots allt ledig imorgon så ska bara njuta.


gammal bild från när jag startade denna bloggen


Kommentarer
Postat av: joanna-livet med aspergers syndrom

Hej! tänkte bara tipsa om att jag just nu kör en dagens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 400-700 unika läsare/dag har även andra tävlingar med fina priser så passa på att gå in och anmäl dig:) vill du inte ha sådana här komentarer så ber jag om ursäkt och hoppas får en bra vecka:)

2012-03-20 @ 19:07:15
URL: http://domkallarmighannes
Postat av: JOZ♡

Kikar ba in och hoppas du har en bra dag (:

2012-03-21 @ 17:17:22
URL: http://bedeliciious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!