Vårkänslor

förlåt för uppdateringen dem senaste dagarna. Har haft nationella att plugga till så har inte direkt haft tid att göra något inlägg. Men nu är det över, känns sjukt skönt. Slippa gå och oroa sig. Men jag hoppas att det gick bra fast att det var väldigt svårt.
Vid 11.45 slutade vi för dagen så då stack jag hem och tog ut hundarna en runda. Där efter satt jag mig i trädgården och släppte ut hundarna och bara njöt av vårvädret som äntligen har tagit sig hit.
Klockan två var jag och mamma inne på råå för att sola en halvtimma för att sedan dra in till stan där vi gick och lullade lite och kollade i affärer. Blev ett par söta trosor och ett skärp till mig men inte mycket mer än så.
Snart blir det gymmet och lite kvällsmat för att sedan ligga o slappa framför BB ikväll.

puss <3


nikon D3100
Fotograf: Rebecca Malmberg

Kommentarer
Postat av: MANDOSA - Kläder Bilder Musik

så söt hund! :)

2012-03-14 @ 18:39:50
URL: http://mandosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!