Hello lördag

godmorgon lördag!
 
Då var det äntligen helg igen, natten till idag blev inte lång då jag kom hem sent och somnade inte förens halv 4 så idag när jag vaknade vid 11 var jag inte så pigg om man säger så. Inte nog med att jag somna sent så väcks jag av min kusin som sitter och spelar spel i rummet bredvid och det enda jag hör är muuuu,kuckeliku,muuuuu osv om och om igen. Ville bara gå ut och slå sönder datan om jag ska vara ärlig men så dum var jag inte. Lite allmänt om idag då, har fram tills nu legat och kollat på tv,duschat och ätit lite frukost och senare mot dagen har jag inte bestämt något än men det dyker säkert upp något e ju typ trots allt ensam hemma ikväll! poos hej !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!