En dag på väla

tidigar idag drog jag till väla med min kära familj. Blev x antaltimmar vandrandes runt i flera lika butiker. Men slutade ändå bara med att jag kom hem med ett nytt skal till min nya mobbe och ett par byxor från solo.
Väl hemma sen var jag helt jävla seg och mådde heller inte speciellt bra så har typ endast legat i soffan resten av dagen.Men nu efter kvällsmat har jag i alla fall flytat röven upp till mitt rum och har precis suttit och kollat på x factor. Men kvällen börjar snart bli sen och jag ska väl snart ta och göra mig i ordning. vi hörs imorgon <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!