packat väskan - nu åker jag

nu är väskorna packade och inget glömt hoppas jag. om cirka en halv timme sitter jag på tåget som ska ta mig till ystad där efter kommer jag åka båt och efter det tåg igen till polen där jag stannar till onsdag kväll.

Hoppas inte att ni kommer sakna mig allt för mkt ! :)
hörs när jag är hemma och har repat mig efter  den långa resan hem,  puss <3

Fotoväska

Jag är med och tävlar i linafoto.blogg.se om att vinna en denna underbara fotoväska från fotobag.se.

Kelly Moore - Mimi - Mimi - Grey

önska mig all lycka till ! :)

En lekfull Molly på stranden

flower with power

Rebecca Malmberg
nikon d3100

En varm sommardag

Dagen idag har varit tipp topp även om jag suttit i skolan fram till klockan 2 på eftermiddagen. Men sen när ja väl kom hem var det bara att byta om, packa väskan o dra ner till stranden. På vägen möttes jag upp av min pojkvän och några polare o sedan lade vi oss och steka på stranden. Vädret har verkligen varit underbart idag och temperaturerna och gått upp över 24 grader. Dock blev det inget bad, de får nog vänta lite till.
Vid middags tid drog jag hem o välkommnade hem mina föräldrar som kommit hem från cypern men en massa gott godis och parfym. Vi åt en god kvällsmat och efter det blev en kvällrunda vid golfbanan.

kamera: nikon D3100
Rebecca Malmberg

klagomål

fick en kommentar med klagomål över den dåliga uppdateringen. Till denna anonyma person som skrivit denna kommentar vill jag bara säga att Jag vet själv att uppdateringen blivit dålig. För det andra så är det mycket med skolan nu inför det sista, en massa nationella prov som varit osså vidare. Jag måste fortsätta kämpa för att hålla mina betyg uppe så dem inte sjunker. Och sen för det tredje så har jag en fritid osså där mycket annat ska hinnas med  som tex träna för att hålla sig i form, träffa pojkvännen, vara med vänner osv. Men dock är det klart att uppdateringen ska bli bättre och det lovar jag att den kommer bli men det lär nog inte hända denna veckan eftersom jag och brorsan har huset för oss själva. Detta innebär att vi måste laga mat själva, ge hundarna mat, gå ut med hundarna,diska osv det tar mycket tid så darför vill jag inte att ni förväntar er för mycket resten av denna veckan, men något inlägg ska det nog allt bli.

hoppas ni förstår
MVH Rebecca Malmberg

Foto: Rebecca Malmberg & Lc

Mina födelsedags presenter

Fick även lite pengar,presentkort och en skinn jacka

Födelsedags firande

sorry för att jag inte skrivit här på länge men har fullt upp med både skola och pojkvännen för tillfället. Blir knappt någon tid över för datorn längre så jag får försöka göra ett inlägg när jag väl får tid.
Men lite om gårdagen då, som först började i skolan klockan 8 på morgonen och sedan gick jag till klockan 3 då jag tog bussen hem med Miranda.
När jag väl kom hem fick jag städa mitt rum, ta en dusch och göra mig i ordning innan gästerna skulle komma. Ja som sagt jag fyllde år i tisdags så vi skulle fira mig. När väl alla kommit blev det en massa god mat och en himmla massa prat haha.
Jag avslutade sedan gårdagen hos pojkvännen, men klockan var så mycket att vi nästan somnade direkt.

bilderna på det jag fått kommer upp senare, så länge bjuder jag på en bild från nyår.