frågestund,länk,min jacka

om frågestunden : jag kmr att stänga ner den om ja INTE får in fler frågor så får se vad som händer o ni som frågat mig frågor kmt inte få svar hlr så om ni vill ha kvar frågestunden så skriv en fråga på något av mina inlägg elr på frågestunden (ett inlägg längre ner ) så ska jag se till att lösa de

vill bra skriva de så ni viste om det

när jag satt på bussen idag o skulle gå av så märkte jag att jag glömt min jacka så jag ser jacka åka iväg i bussen -.-' pust haha ja e nt specielt smidig men nt mitt fel xD

alla ni som verkligen undrar vem jag är chekca in min bdb bebegiirl@bdb ;)


by: beccy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!