skola,städ & ridning

kom till skolan med ett leende på läpparna och kände hur skön dag i skolan vi skulle ha och på grund av att jag var reserv på städning . Efter att vi haft no,sv,so var det äcklig lunch och sen gick jag till ensamble konsären för att höra alla duktiga elever spela i sina band.Men sen kommer min mentor och säger att du måste tbx till skolan för att du ska städa och då sprack mitt leende. jag hatar att städa på skolan. Men men jag gick tbx till skolan och började moppa golvet sen får jag reda på att jag ska städa en toalett också -.- och då fick jag typ damp och började skrika på min mentor om att jag var tvungen att gå till bussen men det ända han svara var ''inte den attityden '' fan vad jag blev arg men sen när ja väl hade fixat toan så gick jag till bussen och efter en halv minut kom min buss.

När jag väl kommit hem hade jag tio minuter på mig att byta om och att prega i mig något att äta,sen kom Miche och hennes mamma ,sen åkte vi till ridningen.
Ridningen gick bra och jag fick väldigt mycket beröm jag är själv stolt över dagens ridning.


travolta som jag red

Kommentarer
Postat av: EVVE

sv; jadå absolut :) hur har du haft de själv, KRAM

2010-12-07 @ 19:22:31
URL: http://eveliinaas.blogg.se/
Postat av: EVVE

sv: det låter bra :)

2010-12-07 @ 19:59:04
URL: http://eveliinaas.blogg.se/
Postat av: Tinushja

Inte mkt ska nog bara ta det lugnt själv då?

Fin blogg



Kram Tina

2010-12-07 @ 21:13:26
URL: http://tinushja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!