TÄVLING



TÄVLING


om tävlingen:
skriv en kommentar om vad du tkr om mig och hur du upplever mig som person texten kan vara hur lång som helst och även hur kort som helst men ja antar att destu längre den e destu bättre

vinnaren kmr ja reklamera här på min blogg

så upp till er om ni antar tävlingen :)





Fakta om mig:

jag är en tjej som heter Rebecca jag är 14 år och jag är just nu singel men vill gjärna hitta en söt kille som gillar mig

jag har blåa ögon och brunt hår
jag bor i hbg men min mamma,pappa,bror och med mina två hundar bella o molly.

man kan kalla mig stadsmänniska för ja gillar inte kryp o smuts osv men ja älskar shopping och att ha nära till skolan o sånt men ja kan även tänka mig bo på en gård men en massa söta djur

Dröm killen:
ljus blondt hår
helst bruna ögon men blåa e också okej
och han ska kunna klä sig snyggt och ha magrutor så klart ;)









//dulce hocico

Kommentarer
Postat av: Erik

Vad skulle du våga göra med killen då? ;)

2010-07-08 @ 22:43:25
Postat av: nicole

sv: Ja men det gör min hy med fast inte med den där foundationen :)

jag använder nästan aldrig heller smink faktiskt.



/Shoppaholly

2010-07-09 @ 06:55:51
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-07-09 @ 09:27:21
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!