ridning den 9/11-10

Har precis kommit hem från ridningen som gick rätt okej vi red barbacka alltså för er som inte vet vad det är så är det utan sadel lite mysigt och varmt att få sitta på deras päls istället ,men jag hade en ponny som heter Billy boy han är en brunskäck och är 140 i mankhöjd. En beskrivning av Billy kan låta så här: Billy är en pigg och vaken ponny som gillar att hoppa men kunde inte mycket om dressyr när han kom till ridskolan och han är väldigt skumpig att sitta på. Det där med skumpigt stämmer verkligen jag höll på att trilla av många gånger i traven på grund av att han är rätt snabb och just för att han är väldigt skumpig.




Kommentarer
Postat av: Emma Pettersson

Tack detsamma! :) Jag tog henne och var fodervärd till den där underbara lilla tjejjen, världens finaste hund men hon hade en extrem osäkerhet mot andra hundar vilket som resulterade i att hon anföll. Hon bet min kompis ner till knogbenet då hon kom hit med sin hund. Skulle just ta in min hund i ett annat rum men hon tog sig lös och ja.. Hade jag bott själv så hade jag absolut haft kvar henne men nu är situationen så att jag har små bröder och en till hund och vågar inte riskera.. Hennes förra fodervärd socialierade henne inte ett shit och ja därför hon är så osäker nu. När jag hade henne så försökte vi träna bort det och det gick faktiskt men sådant tar tid!

Så lämnade tillbaka henne, och saknar henne nå enormt! :/

2010-11-09 @ 22:36:21
URL: http://emmapetterssoon.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Tack detsamma! Jarå, själv?

2010-11-09 @ 22:38:14
URL: http://toadster.blogg.se/
Postat av: jennie

sv; haha ja en riktigt bra dag faktiskt, fast ja skulle gärna slippa mina kryckor ;p dusjälv?:)

2010-11-09 @ 22:45:47
URL: http://jenniepurvins.blogg.se/
Postat av: elina

gullig häst!:)

2010-11-10 @ 21:30:03
URL: http://biauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!