performance gym

Efter att ha ätit lite god kvällsmat som bestod av potatis,grädde,grönsaker och kall skinka så drog jag och pappa upp till gymmet för lite träning, tur vi hade med vädret att de precis slutat regna när vi tog oss upp dit.
Var rätt mycket folk och fanns ingen crosstrainer ledig till mig så fick gå på löparbandet ist som uppvärmning. Då i cirka 8 lutning och 60 i fart. Sen blev det träning av ryggen och armarna, ungefär tre olika maskiner/hantlar för dem olika och 20 på varje gånger 3. Slutade sedan passet med en springtur på cirka 9 min på bandet tills sko snöret gick upp sen blev det inget mer med de.

Blev sen en cyckel tur hem i regnet och tog sen en varm dusch och en fräsh ansiktsmask. Har sedan dess myst i min onepiece framför gossip girl och 2 1/2 men :)


det som kallas crosstrainer

Kommentarer
Postat av: Matte

Hatar när alla crosstrainer är upptagna. Tycker att det är det bästa träningsredskapet på gymmet.
/Matte

Svar: Aa sjukt jobbigt :s
rmphotos.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!