plugg,plugg och mer plugg

efter en fett lång tråkig dag i skolan skulle jag springa till bussen för att hinna med bussen men så klart så släpper hon oss försent alltså missar jag min buss med kanske 30 meter -.-
träffade antonia då jag hade vänt och tänkt sätta mig inne på skolan och vänta på nästa buss, men Antonias mamma var så snäll och gav mig en skjuts hem :p
väl hemma så kom en tanke upp i huvudet ''fan vad skönt att vara hemma'' men då ser jag byggarna -.- åhh nej jag orkar nt !!
aja men dem gick efter ett tag för ännu är vi inte av med dem jag får vänta tills på typ måndag innan jag kan få lugn och ro i huset igen :)
Har precis räcknat matte i en timme eftersom det är matte prov imorgon dagen innan sportlovet :S
aja får hoppas att gud är på min sida och att jag klarar det

nu ska jag snart äta lite kvällsmat efter det så är det plugg som gäller :/

puss<3

Kommentarer
Postat av: juliciouz

anmäl dig gärna till dagens blogg tävlingen som pågår tills imorgon :)

2011-02-17 @ 19:03:03
URL: http://juliahillgren.blogg.se/
Postat av: Abelirmelin

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-07-26 @ 14:22:12
URL: http://abelirmelin.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!