Moa imorgon

Efter att ha varit nere hos Moa ett tag och gjort typ inget så bestämmde vi oss för att gå upp till mig så det gjorde vi.Blev att vi spelade lite wii och satt vid datorn. Vi har även bestämt att vi ska till Väla imorgon så vi tar bussen kl 10.58 in till stan och bytar sedan buss till 22 upp till väla så vi är framme vid väla ungefär 12.00 då blir det väl att äta och sen blir det shopping men tror inte att jag lär handla så mkt har snart inga pengar kvar. Men mamma har lovat att komma och hämta oss efter att hon har slutat jobbat. så ungefär vi halv 3 llär vi väl lämna väla centrum.

Ställer klockan på 9.15 i think så jag hinner upp och duscha osv jag gör antagligen ett inlägg innan jag tar bussen med Moa till väla.



Detta videoklippet är från två år tbx kanske men det var rätt gulligt :)

Kommentarer
Postat av: Moa♥

va f*n är det för film hahah XD

2011-01-10 @ 10:20:52
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!