Sen morgon

Godmorgon sömntutor :)
eller bör jag kanske kalla mig själv de? har ju trots allt sovit till 12 då jag vaknade av att en person försökte nå mig via mobilen. Men det är heller inte så konstigt att jag sov så länge eftersom det var en fullspäckad dag i går som fortsatte in mot kvällen/natten. Kom inte hem förens klockan slagit 02.00 och sen efter att ha borstat tänderna,tvättat bort sminket osv så hade klockan nästan slagit tre.
Var i alla fall skönt att äntligen få sova ut lite och ångrar mig inte en sekund. Dock har en del av denna dagen redan flugit förbi mig. Men sakerna som sker idag lär ändå inte hända förens senare fram mot kvällen då de blir en sväng upp till gymmet om jag har orken och sedan dra till en kompis.


Morgon bild


Kommentarer
Postat av: janelle

jätte fin blogg, vad har du för kamera ? =)

2011-10-30 @ 10:04:19
URL: http://janellanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!