två stationer bort

Varit en lång och seg dag i skolan skulle egentligen gjort ett inlägg imorse men det gick inte att ladda upp så är ledsen för de.
Efter att ha slutat vid tre gick jag ner och mötte upp anton som stod och vänta på mig utanför skolan då vi sedan gick ner mot knutan och snacka lite. Tog sen bussen hem men så klart ska killarna retas och håller kvar mig så att ja ej kan gå av när bussen stannar vid min hållplats och åker då två stationer för långt och får gå hem.
Har pluggat fram tills nu och ätit eftersom jag ej ätit sen imorse.
Ska nu dra till hllinge vi hörs sen <3




Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig?



ha en bra kväll.

Kram

2011-10-04 @ 21:55:05
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!