Fullspäckad kväll

Då var det kväll igen, tiden försvinner fort när man både ska hinna med att äta kvällsmat,gymma,duscha och se på tv på en kväll. Vilket jag gjort, då jag även är väldigt nöjd över dagens träning fast att det blev små avbrott under tiden pga sms och vänner som står utanför gymmet och försöka hålla en konversatation med typ teckenspråk med mig samt ilskan över att den ena hörluren är pajad så att man tappar koncentrationen och stör sig på att ljudet inte funkar som de borde ist för att fokusera på träningen av rygg och armar.

Ligger nu inkröpen under både täcke och filt medans jag har datorn mot mina bara ben då fläkten typ bränner sönder dem av sin varme.
Sista som bör göras innan jag släcker lampan är väl att packa väskan samt borta dem små gaddarna.

Sov nu gott och dröm söta små gulliga drömmar



kroppen börjar ändå ta sig nu men bilden är ej tagen idag utan för en eller två månader sen.

Kommentarer
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

SV: awwww, tack så mycket <3

2011-09-20 @ 13:06:06
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/
Postat av: Alesander

Wow .... Nice ^^

2011-10-19 @ 20:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!