Mitt styling tips

Var inne på Bellbox.se och kollade på lite hårvårds produkter och hittade denna håroljan från moroccanoil som jag länge letat efter. Denna oljan reparer ditt skadade och slitna hår. Ni vet t.ex. när man kommer ut från duschen efter att ha tvättar håret och låter det själv torka så kan de lätt bli lite sådär frisigt och håret ligger helt enkelt inte som du vill. Det är då jag rekomenderar att använda en hårolja för att se till att hålla håret mjukt utan att det ser slitet ut. Jag har själv testat olika såna hära oljor innan och tycker att dem funkar utmärkt. Det är som pricken över i i:et .Det avslutar din egna stayling perfekt. Det är vitaminerna, antioxidanterna och proteinet i oljan som är magin. Du kan köpa denna 100 ml flaska för endast 339 kr hos bellbox.se. och jag lovar dig den lär vara värd det. Men tycker ni att den kostar för mycket så finns det så klart billigade varianter på denna produkt hos dem mer vanliga märkena som vi alla känner till.
 
Varför inte testa? :)
 
 
 
 
 
 
 
billigare tips är t.ex denna jag köpte från hm, som ja själv är helt förälskad i

Kommentarer
Postat av: johanna

den nedre har jag å, funkar jätte bra ju.. :)

2012-08-16 @ 07:42:37
URL: http://johannaj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!