upptagen

godmorgon på er, idag är det tredje dagen på sportlovet och ja vet att bloggningen har varit sådär.
Men igår så kom pojkvännen hit på morgonen och myste lite sen fick vi ta ut hundarna på en promenad då våra magar började kurra, så vi skrapade ihop lite pengar och ringde pizzerian. Sen efter en promenad dit och hem satt vi o krängde varsin vesuvio tsm. Jag fortsatte sedan dryga resten av dagen hemma hos min pojkvän fram tills klockan tolv på natten då det var dags att gå hem. Darför har ja alltså inte haft tid att göra något inlägg.

Nu är det dock en ny dag och jag vaknade redan klockan 9, som vanligt av att en telefon som ringer dock kan ja inte låta bli att vara glad ändå fast att ja helst av allt egentligen bara ville slänga mobilen i väggen när den började ringa. Jag har nu krängt lite frukost och borstat mina små bissar och det är nu bara en varm dusch som väntar sedan ska jag ut med hundarna och sätta mig på bussen in mot plantan för att äta lite god mat hemma hos min famor med mina kusiner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!