Rygg, Axlar och Triceps

vid 5 drog jag upp på gymmet och tog ett pass då jag tränade rygg,axlar och triceps. Sen efter ett tag kom pappa så gick lite på springbandet för att vänta på att han skulle bli klar. 1,5 timmar senare var vi hemma igen så jag fick vara lite fiffig med maten för mamma hade glömt mig. så fick mamma att steka några ägg, vågar inte göra det själv för dem smäller och smattrar så mycket haha. sen tog jag massa sallad till de. Och vid sidan om blev det en macka med mackrill på kan ju inte bli bättre eller hur? :)


nu ska jag ( alltså biffen på bilden) gå in i duschen :)
sen blir det bb och glass (a)


Kommentarer
Postat av: Clara

Sv: Stationer med lite av varje :)



Btw har du en grymt snygg blogg! Tänker börja följa via bloglovin :D

2012-03-12 @ 21:32:54
URL: http://clarajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!