stranden med Molly

Idag efter skolan var jag så sjukt trött så somnade några minuter efter att jag hade plockat upp datan. Tiden gick och sedan ropades det att maten var klar då det blev kall skinka,potatis med grädde och en massa grönsaker till. Där efter packade jag ner kameran i min kamerväska och kopplade Molly, sedan gick vi ner mot havet och busade lite på stranden tills solen sakta började gå ner då det var dags att vända hem.
Men det var inte alls lätt att få med den lilla skiten hem så som hon stortrivs på stranden.


Kommentarer
Postat av: Ninni - Foto & Vardag

ååh så fin =)

2012-03-28 @ 11:08:21
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!