En varm sommardag

Dagen idag har varit tipp topp även om jag suttit i skolan fram till klockan 2 på eftermiddagen. Men sen när ja väl kom hem var det bara att byta om, packa väskan o dra ner till stranden. På vägen möttes jag upp av min pojkvän och några polare o sedan lade vi oss och steka på stranden. Vädret har verkligen varit underbart idag och temperaturerna och gått upp över 24 grader. Dock blev det inget bad, de får nog vänta lite till.
Vid middags tid drog jag hem o välkommnade hem mina föräldrar som kommit hem från cypern men en massa gott godis och parfym. Vi åt en god kvällsmat och efter det blev en kvällrunda vid golfbanan.


kamera: nikon D3100
Rebecca Malmberg


Kommentarer
Postat av: Anonym

fint ❤

2012-05-22 @ 00:01:32
URL: http://paulineart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!