En dag hos J

idag kom ju jeppe hem så efter att ja tryckt i mig lite pannkakor till lunch så stack jag ner till han och spenderade resten av eftermiddagen där. Har mest bara legat och kollat på tv, finns inte så mycket annat att göra när det bara har öst ner utomhus hela dagen. Men nu är ja hemma igen och ska väl snart göra mig i ordning, är trött och behöver min sömn så tänker inte stanna uppe bara för att.
Imorgon är det inget annat bestämt än att ja ska till skolan och sen här hemma blir det lite plugg. Kanske även drar till gymmet om jag orkar men det får vi se då.
 
puss o kram <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!