Mysväder

på grund av det tradiga vädret som varit nu ikväll så har ja endast legat och myst hemma hos jeppe och glott en massa film, kände inte direkt för att springa runt utomhus när det regnar som det gör. Men nu är jag i alla fall hemma igen, fick ju ta mig hem utan paraply så slutademed att jag sprang genom regnet hem. Så ligger nu i sängen och har precis bytat om från dem blöta kläderna till lite myskläder och ska väl snart sova.
Imorgon är det skola från 9-12 och där efter har jag faktiskt inte bestämt något får se vad som händer. är egentligen lan på skolan men känner nog fan inte att dra dit. Är ingen sån människa haha även om ja tycker om att glo på alla andra som sitter och nördar.Får helt enkelt låta dagen bestämma sig själv imorgon, de som händer får hända.
 
'
gammal bild på oss båda tsm <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!