långfredagens slut ...

nu har familjen cervin och mormor åkt hem rätt skönt o få ha sitt rum ifred nu hehe men e cp trött också ,släkten tröttar ut än ibland men men ja smög ut under tiden ett tag för ja orkade nt vaa där inne när huset var fullt med folk så de var väl allt negativt de possitiva är allt godis vi fick, tack mormor! och den goda maten haha

nu sitter ja i victors (min bror) säng och har tråk ska snart gå upp till min egen och lyssna på musik o bara typ ta de lungt som sagt e jätte trött godiset får hålla mig vaken inatt xD haha

imorgon blir det att åka till farmor kl halv två och träffa mina andra kusiner och äta nått gott och få godis xD hehe de bästa med denna helgen ju ;)

hoppas att eran påskhelg blir bra

pussen beccy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!