prao

första dagen idag som ja åkte på prao ska proa hela veckan min kusin praoar också på samma ställe som mig så har det lite roligar men de jag får göra när ja är där är att packetera saker o märka osv.
cirka runt kl halv 4 var ja äntligen hemma ja var så trött att ja typ somnade ett tag i bilen på väg hem så har ingen aning hur ja ska klara av hela denna veckan men men finns inget ja kan göra önskade egentligen att ja kunde hitta något annat ställe men blev nt så

just nu har ja precis duschat o ja typ ligger i min säng o fryser ska snart sova annars plr ja nt jobba imon så natti mina läsare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!