slut på..

påskolovet nu ja första dagen idag i skolan som faktiskt var rätt okej klassen underhåller än när man har som tråkigast haha under lunch rasten stack jag,annika och antonia till knutan haha vi har alltid lika kul där xD sedan var de att ha sv i en timme sedan slutade vi tio i 2 .
3min över 2 satt jag på bussen hem sitter typ alltid o lyssnar på musik om man nt har någon annan där att snacka med hihi sedan när ja kom hem gick jag ut med hunden och tog något att äta.
ungefär kvart över 4 var jag på våg till ridningen denna gången fick jag en häst som heter Batman hihi har aldrig ridit någon som han haha men det gick väl sådär haha x) ja försökte de som räknas sedan kom ja hem o ställde mig i duschen för ja fryste som fan :O men nu sitter jag vid datan o har tråk xD

pussen beccy <3

ps inga bilder idag på grund av att ja nt hunnit specielt mkt ska försöka lägga in bilder snart

Kommentarer
Postat av: annika

haha kul hade vi :d <3

2010-04-06 @ 22:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!